Waarom het schrijven van artikelen beter is dan zoekmachineoptimalisatie

Dit artikel is bedoeld voor diegenen die bang zijn om zichzelf uit te dagen en op pad te gaan en te bewijzen dat als ze het kunnen, ik dat kan.

Terwijl, nee een handleiding kan iedereen affiliate marketing leren of hoe een bedrijf succesvol online te vermarkten, er is een methode die dat kan.

En dat is: de methode van vallen en opstaan, waarbij falen geen optie is.

Dat gezegd hebbende, zou ik zonder twijfel willen bewijzen;

Waarom het schrijven van artikelen veel beter is dan zoekmachineoptimalisatie.

Er is geen concurrentie als het gaat om het schrijven van artikelen.

Weet u dat één artikel met veel zoekwoorden u jarenlang duizenden hits kan opleveren?

Om dit te ontdekken, sprong ik in de uitgeverij van artikelen en begon ik elk artikel te lezen dat ik kon vinden over het online schrijven en publiceren van artilces.

Nou, dit is niet gemakkelijk voor nieuwkomers, maar ik moest bewijzen dat als zij het konden, ik dat ook kon. Dus, ik schreef mijn eerste artikel en bleef de zoekmachines controleren. De toename van het verkeer groeide gestaag en mijn artikel begon een zelfstandig leven. Dat ene artikel werd over het net verspreid.

Ik had absoluut niemand die met mij concurreerde, alleen websites die mijn artikel oppikten en aan hun artikelmappen toevoegden. Mijn leven als uitgever begon en elke week schreef ik een ander artikel, waardoor ik gratis meer bekendheid kreeg.

Zoekmachineoptimalisatie is voor experts, artikelen hebben geen veranderend algoritme.

Hoewel zoekmachineoptimalisatie de beste methode is om gratis verkeer van de zoekmachine te krijgen, moet u een SEO-expert zijn om in de top tien te blijven staan ​​voor zeer concurrerende zoekwoorden. De zoekmachines veranderen en updaten hun algoritme voortdurend, waardoor het moeilijker wordt om topposities te behouden.

Nu ik een artikel bij de hand heb, maak ik me geen zorgen over algoritmewijzigingen, het enige waar ik me op moet concentreren, is trefwoordrijke inhoud en kwaliteitsinformatie die lezers graag in handen krijgen.

U hoeft geen links uit te wisselen om uw ranking te verhogen.

Zou je me geloven als ik je zou vertellen dat je ranking zal stijgen met alle backlinks die je krijgt van een topartikel.

Ja het is waar. Als je een hot artikel online kunt krijgen, zul je verbaasd zijn om te zien hoeveel artikelmappen dit artikel op hoge PR-pagina’s zullen plaatsen (ja, pagina’s met PR6 of hoger).

Al deze links verwijzen terug naar uw site, waardoor u een boost krijgt in uw ranking.

Wat zoekmachineoptimalisatie betreft, u zult een geweldige internetmarketingstrategie moeten bedenken om PR-sites te krijgen die uw link aan hun site toevoegen. Je zult een aantal Join venture-deals moeten doen of ze gratis een van je eigen producten moeten geven, of gewoon gewone ouderwetse e-mail proberen, en ik hoop dat je een reactie krijgt.

Het enige dat nodig is, is een beetje over vak onderaan uw artikel.

Dit wordt vaak over het hoofd gezien door veel uitgevers van affiliate marketingartikelen. Je hebt zo’n geweldig artikel geschreven en er is geen link terug naar je website, dus je naam verspreidt zich over het hele internet, maar je zicht lijdt aan gebrek aan verkeer.

Als u artikelen gaat schrijven, vergeet dan nooit uw handtekeningbestand in het vak Over te plaatsen. Als ze er geen hebben, voeg deze dan toe aan het einde van uw artikel. Zorg ervoor dat het over-vak HTML toestaat, zo niet voeg dan uw websitelink toe.

Ik moet toegeven dat mijn eerste paar artikelen mijn naam kregen, maar de box over had geen link terug naar mijn site.

Voor zoekmachineoptimalisatie zijn er veel factoren waarmee u rekening moet houden en ik moet toegeven dat het beter is om een ​​SEO-boek te kopen dat u de juiste manier leert om uw pagina’s te optimaliseren. Vergeet dit feit niet, maar je hebt een beetje van beide nodig om het perfect te maken. Zoekmachineoptimalisatie en het schrijven van artikelen gaan dus hand in hand.

Hoe dan ook, ik hoop echt dat je het belang van het schrijven van artikelen inziet en dat je moedig genoeg bent om de cyberruimte in te gaan en je eerste artikel te publiceren. Er is er maar één nodig om het effect te zien.